Sevocum Merhaba arkadaşlar, kızımı bu ay tadımlara başlattı doktorumuz ek gıda için bende araştırmaya başladım bir çok kişide buharlı pişirici gördüm fakat pahalı bir cihaz sizce ne kadar gerekli? Kullanıp memnun olanlar var mı?
Giizz Sevocum hiç gerek yok bence buharda pişirme aparatı var her tencereyede uyuyor öyle almanız daha mantıklı. 20-30 tl en fazla
Analist Sevocum Ben kiwi nin kullaniyorum çok da memnunum fiyati da uygun digerlerine göre kendimiz icin haşlamalari da onda yapiyorum suda haşlamaya göre tadı daha iyi geldi bize de
Deletedmom30 Sevocum bence çok kolaylık. Ama fiyatları fazla yükseldi. Ve su koyduğumuz yere bir gün bi baktım resmen pas tutmuştu. Fiyatını haketmiyor asla. Belki muadil ürünlerde bu durum yaşanmıyordur. Limon tuzu vs denesemde makineyi kurtaramadım. Garantiye yolladım kullanıcı hatası dedi. Ekstra o hazne için para istedi. Kullanıcı hatası olmaması için su koymamak gerek sanırım😬 Bu olumsuzlukları tecrübe ettim ben 🤷♀️
Leylamoms Ben de araştırdım Philips yerine kiwi marka da çok övülmüs trendyolda hem de daha makul bir fiyat. Acaba kullanan anneler var mi ?
Cicekimftm Sevocum paslanmaz çelik olan buharda pişirme aparatları var. Bence onlardan alın. Ben 70 tl ye aldim. Uzun zamandır kullanıyorum. Her tencereye uygun oluyor. O.kadar paralar verip makina almaya gerek yok bence