Kızlar bebeğime 4 aydır palm yağlı mama kullanıyordum similac kullanmıştım kabızlık yapmıştı.Şimdi baby goat ı yeni keşf ettim ve geçmek istiyorum.palm yağı yokmuş ve sindirime kolaymış.yani bugüne kadar palm yağlı kullanmış ve artık bundan sonra palm yağsıza geçmemin bir önemş var mı yok mu?