Rota Aşısı için geçen açılan postta arkadaşlardan bi kışın doktora gitme imkanım olmayabiliyor gitmek istemiyorum gibi bir cümle kurmuştu evde kendim verebilir miyim bu aşıyı die dün ben kızıma vurdurdum sağlık ocağında o arkadaş için sordum evdede verilebilir dedi sağlık ocağındaki ebe ama gelme imkanı olanlar için gelinse daha iyi olur bıy kilo ölçümleri rutin kontrollerde yapılıyor dedi postu bulamadığım için post açtım soranlara cevap olsun.