Asem19 geçmişte çok tıbbi yayın okumuştum bu hastalıkla ilgili ..evet anne babanın sağlıklı birer taşıyıcı olmasıyla da oluşabilir bu hastalık. Yani anormal geni taşıyan sperm anormal geni taşıyan yumurtayla birleşirse bebekte bu hastalık oluşur. Şayet anormal geni taşıyan sperm ,normal yumurtayla döllenirse bebeğiniz babası gibi taşıyıcı olur sadece. İkinizin birden taşıyıcı olmasına gerek yok yani, farkında olmadan sağlıklı bir taşıyıcı olabilirsiniz eşiniz yada siz. İnşAllah değildir ama bebeğiniz sadece taşıyıcı da olabilir endişelenmeyin çaresi var 💐 eğer direk hastalık sahibi olsaydı genital organında anomaliler olurdu yüksek ihtimal. Uzayan sarılıktan dolayı da değerlerde farklılaşma olabilir doktorunuzun dediği gibi ,bana öyle geldi mesela anlattığınız değerlerden