bktss merhaba bebeğim 5ay 20 günlük, sallamadan uyumuyor bir türlü, sallamayı da hic sevmiyorum zarar veriyormuş gibi hissediyorum, sallamadan uyutanlar bunu nasıl başardınız çok merak ediyorum
Medusafer bktss biz once yatağa birlikte yatiyorduk elimle oynarken uyuyup kalıyordu simdi besigine koyuyorum her gece yanına koyduğum bir tane pelus fili vardı onu veriyorum eline onunla oynarken uyuyup kalıyor ama uykuya dalarken emzikle uyuyor daldığı anda bırakıyor zamanla emzigi de bıraktırmam lazım
Beyzard bktss ahahaha 13 aylik biz hala salliyoruz cidden nasil uyutuyorsunuz yaa gece 1 saat sallatiyor hemde
Dmt-01 bktss doğduğundan beri hiç sallamadım ilk doğdugunda daha iki günlükken filan görümcem sallamak istedi alıştırmak istemiyorum dedim niye dedi olurmu öyle şey alışsın büyük kolaylık dedi yok dedim kolaylık filan değil bırakması daha zor hem bebege zararlı okadar küçükken sallamak daha sonrası bir aylıkken filan kaynanam iki kez filan sallamaya yeltendi biz eskiden böyle uyuturduk çocukları dedi bişey demedim tabi ama bebeğim durmadı tabi sevmedi beşiktede sallanmadı yani şimdide yanına yatıyorum öyle uyuyo 5-6 aylıkken yatagına yatırırdım kendi kendie uyurdu ama sonra il dışına gittik bir hafta kaldık sonra geldik memlekete gittik geldik sonra başka bi ile gittik filan derken düzen bozuldu geri oturtamıyoruz gece geç yatıyo sabah geç kalkıyor ama gündüz güzel uyuyo
calikusuu bktss Yatağına yatırıp yanına uzanıyorum , bazen kitap okuyorum bazen parmak oyunu dalıyor uykuya. Şimdi 2 yaşına basacak ama hiç sallamadım ben.
bktss Medusafer bizimki emzik almadı bir türlü, beşiğe bırakıyorum öyle bir ağlıyor ki bu aralar özellikle, aglatmakta iyi değil napcam bilmiyorum
Medusafer bktss kendi yatağınızda deneyebilirsiniz birde benim kizim 2 aylıkken filan gece 6 da yatıyordu biz uyku saatini erkene çekelim diye her gece dus aldıriyorduk mesajını yapıyorduk yatak odasına geciyorduk ışıkları kapatıp yatakta ikimiz oynuyorduk ilk bir ay bu rutini yaparken baya zorlandık ama 1 ayin sonunda kızım 12 de uyumaya ve benim elimle oynayarak uyumaya alisti sonra besigine alisti siz de böyle bir rutin oluşturabilirsiniz bu arada o sabah 6 da uyuduğu zamanlarda birde komikti sürekli carsafta sallıyorsun arabayla gezdiriyorduk düşünün o seviyeden kendi uyumaya basladi siz de yapabilirsiniz sadece biraz sabir gerekiyor 2 3 ay sonunda alışıyor
Epifenomen-gkc Dmt-01 ay ben de aynı sizin gibi yapıyorum ama biz sürekli uzun yol yapıyoruz eşimle. En büyük korkum kızımla uzun yol yapıp geldikten sonra düzenin değişmesi 😤
Dmt-01 Epifenomen-gkc bizimde öyle oldu hep uzun yol yaptık gittiğimiz yerlerdede hemen uyuyamadı yolda uyudu hep filan derken düzenimiz bozuldu şimdide yakın zamanda yasaklar kalkarsa istanbula gidecez yine uzun yol yine bozulacak düzen kursak bile napacam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Azsekerlikahve bktss herkes bebeğini tanır ama ben sallamayı bıraktım. 4-6ay arası hep sallayarak uyuttum diş çıkarma meselemiz vardı çünkü. Ama sonra baktım ki iyice alışıyo benim bunu bi dur demem lazım dedim ve önce ayağımda sallamayı bıraktım. Sonra da her uykusu geldiğinde önce ayağıma değil beşiğine götürdüm. Bizim üç uyku arkadaşımız var biri küçük fil diğeri müslin bezi diğeride emziği. Bu üçünü devreye soktum her defasında. Baktım uyumuyo daha fazla ağlamaya başlıyo o zmn aldım ayağıma. Böyle böyle beşiğinde yatırmaya alıştırdım. Hala bile çok şiddetli ağlarsa(artık öyle ağladığı olmuyo ama) çok nadir ayağıma alıyorum veya emziriyorum tam dalacakken tekrar beşiğine koyuyorum. Böylece gece uyanmasıda geçti. Kendisi dalabiliyo çünkğ