Merhaba hanımlar 2 aylık bebeğim . Bu zamana kadar anne sütü ile beslendi. Şimdi işe bu sabahtan beri memeue götürünce çok kötü ağlıyor .Aslında aç ama bir türlü emmiyor .Elini kemiriyor . Aç kalmasın diye mama yaptım az yediondan .Meme gelince yüzünü ekşitiyor.Yardımcı olur musunuz. Bunun sebebi nedir önerisi olan var mı