Eslembaby-Cennetmomy sinemin ebe yeni gelmiş hastanede 65 çıkan bebeği 63 ölçtü kilosu 7.70 gram çıktı 6800 saydı 10 gün önce hastanede 6700 çıktı anlamadım gitti
Aybikesuna sinemin bizimkide 5. Ay hastanede 70 cm 7300 gelmişti 6 ay aşıda 69 cm 7400 Dü sanırım geldi yani kıyafeti falan düşüyor öyle ama ben evde kendim çıkıyorum sonra onunla çıkıyorum 8 kilo geliyor anlamadım bende ortalamasını aldım 7500 kilo 70 ccm diyorum☺️
demirboy Eslembaby-Cennetmomy yok canım 300 ne. Tüm kıyafetiyle mi tarttı. Bizimki içlikler kalsın kalınları çıkart diyor ayakkabı şapka mont pantolon çıkıyor. Zıbın ve iç pijama ile tartınca hem dr hem sağlık ocağı 100 gram attı
TugbaNil demirboy bizim sağlık ocağı da 300 atiyo, sadece tulum ve zibinli. Boş bez 100 gr mi ne demişlerdi. Ya kilosu hastanedekinden daha az tartiyolar çıkarıyorlar eksiltiyolar tmm da boyunu da farklı ölçüyorlar, 64 tu doktorumun ölçtüğü onlar 62 ölçtü
Eslembaby-Cennetmomy demirboy ince bir pijama ve üst birde zıbın vardı bezi de temizdi atsın atsın 200 atsın 300 attı valla zaten aşıyı da başka eve gösterdi de yaptı yeni gelmiş
Sosyalcianne TugbaNil boş bez 100 gr olmaz bebeğim yenidoğan yoğunbakımında kaldığında her çişli bezi tartlıyodu 75 gr falan çıkıyordu sadece bez ise 25 gr dı
Eslembaby-Cennetmomy sinemin aman aşısını yaptırmaya götürdüm zaten yanlış olcse de sorun değil doktora gidiyoruz zaten her ay 🤗
Balyanaklikiz sinemin Biz şuan 6 ay 15 günlüğüz ama aşımızı olduğumuzda 7 kilo 65cm boyumuz geldi. Az mı sizce ya benim zayıf geliyor. Kızım çok iştahsız ne versem suratını ekşitiyo mama bile yemek istemiyor. 24 saat verme acıkmıyo anlamadım gitti. Doktoruma söylüyorum herşeyi normal diyo iyi de neden mama içmiyo o zmn. Ek gıdaya başladık tadım yapıyoruz zorlaa😔
sinemin Balyanaklikiz içmek istemiyorsa zorlamayın canım illaki acıkacaktır bana da az diyip duruyorlardı bugün sordum gayet iyi kilosu dedi
Damlapilatin2020 Balyanaklikiz doğum kilosunun göz ününde bulundur her ay için 1 kilo almasi tam ideali. Benim oglum tam 6 aylık şuan ama 5 gün sonra aşı olcaz o zaman tartilcak 6 ayda 6 kilo desem ilk doğduğundan 3.150 di yani ortalama 9 kilo olsa benden mutlusu olmaz . Şükür kilosu iyi zaten hareketlendikce kaybetcekler kilo. Diş çıkcak daha
Egemen26 sinemin ya canım bizimde asm deki ebe boyunu yanlış ölçüm yapıyor neden öyle yapıyor sinirleniyorum bide 100gr değil 200 düşüyo