anneler merhabalar . oğlum 4.ayında 7kg dı 5 gün sonra 5.ayına girecek ve 100-200 gram kiloda gerilik oldu anne sütü ile besleniyor aslında ayına göre kilosu normal ama kilo geriliği olduğu için kafama takıldı sizce ne yapmalıyım başına gelen var mı mama ya başlamalı mıyım ?