Arhim ben cookie modelini almıştım ilkadım olarak o da yazlık ayakkabı sonrasında kızkardeşim lacivert spor ayakkabı olan madelini almıştı onu giyiyor ama uzun zamandır gezmeye çıkmadığımız için ayakkabı annemlerde ev pandufuyla getirip götürüyorum anneme çocuğu işe gidip gelirken. Siz bakın hoşunuza gideni alın bence