Meyra-19 ayniydik bizde ya. 18 aylik olmak uzere. Biraz sabırla bu is bitiyor. 3 4 gun uykusuzlugu goze almistim. Tok olduğundan emindim Gece yatarken meme uyudu bak pışpış dedim. Uyanip meme istediğinde ama uyuttuk ya daha gunaydin olmadi dedim. Aglamaya baslayinca camdan baktirdim bak karanlık daha uyanmadı kimse dedim. O gece cok uyandi ama cok aglamadi. 3 4 saat uyanik kaldi alismis memeyle dalmaya, ama pes etmeden vermedim.
- Gece yine ayni oldu ama daha kabullenmisti, daha kisa uyanik kaldi.
- Gece sdce yarim saat uyanik kaldi. Sonra 4. Gece bi direnme gecesi yaşadık nerdeyse krize girdi ama burda pes etmemek geri adim atmamak onemliydi. Kabullendi artik sonrasinda da. Yine uyandi ama meme isteemedi dönüp uyudu tekrar. ( 7. Aydan beri desteksiz uyuyor kizim)
Side de tavsiyem gece beslenmesini kesmeden once destekle uyuyorsa onuda azaltmaniz hatta desteksiz uykuya alıştırmaniz.
Simdilerde masallah diyim ya hic uyanmıyor ya 1 2 kez mizirdaniyor okdr. Ilk deliksiz uyudugumz gece sok geçirmiştim ilk kez diye 😂 imkansiz degil, cabuk alisiyorlar… bol sabir, bol sans