Ya belki çok erken, belki çok şey bekliyorum bebeğimden. Ama artık dayanamıyorum 4 ay bitecek birkaç gün sonra ama hala her uykuya geçişte evde kıyamet kopuyor. Kolikti evet ama artık azaldı, gazını çıkarabiliyor, emmesi düzenli ve doğduğundan beri yatmadan önce ve kalktıktan sonra aynı rutinleri uyguluyorum…Uyku sinyallerini çok iyi takip ediyorum. Erken yatırsam olmuyor, çok yorup yatırsam yine olmuyor. esner esnemez yatırıyorum yine yok. Uyku zamanı yaklaştığında bezini alıyorum müziğini açıyorum kucağıma alıyorum. Ama kucağımdayken deli gibi gözlerini ovuşturup başlıyor ağlamaya. Bu arada destekli uyuyor mecbur. Sonra hamağına koyuyorum ve başlıyor her şey…çığıra çığıra sallanarak uyuyor. Bazen katılıyor ağlamaktan, geri alıp sakinleştirmeye çalışıyorum ama olmuyor. Allahtan battaniye diye bir şey var. Onun içine atıp yerde sürüyorum rahatlıyor😁 valla deliricem. Ne zaman geçecek bu alışacak mı? Ha alışmayacaksa başka rutin mi bulayım ne yapayım ya?Bu arada bu olaylar gündüzleri oluyor. Gece uykusuna geçerken memede uyuyor bunlara ihtiyaç kalmıyor Allahtan.