Ezgicetiinn Kızlar göğüslerim eskisi kadar sertleşmiyo dolunca biraz sert oluyo ama eskisi gibi değil. Bitiyo mu acaba ? Başına gelen var mı fazla yumuş geliyo bana
Pinardefne Ezgicetiinn cnm gögüslerin terbiye olmuştur bnmde öyle yumuşak ama sütüm gayet yeterli dpyuyor benegim bin şükür. Ek gıdaya geçtik ama agırlık gene anne sütü alıyor
SareMiray Ezgicetiinn gögüsün sert olması çok süt var anlamına gelmiyor bence Benimde ilk zamanlar sertleşme oluyordu ama artık hep yumusak hatta bazen 4-5saat aralıksız uyuyor kızım o birikmede bile sertleşmiyor
Deletedmom10 Ezgicetiinn Göğüsleriniz terbiye oluyordur canım. Sütün bittiği anlamına gelmiyor. Bebek ne kadar emiyorsa o kadar üretiyor göğüsler süt. İlk başlarda sürekli üretiyordu o yüzden sert oluyordu 😊
Ezgicetiinn Dzehra evet onu okuşmuştum alicam tatlim , kimisi de yagli oldugu icin diyodu bilgin varmi
Dzehra Ezgicetiinn yağlı olduğu için olduğunu sanmıyorum. Anlamında sütü çok tatlıydı hep sarıydı ama göğüsleri de hep çatlayacak gibiydi sürekli akardı o kadar sertlesirdi ki kendi rahatsız olup gidip ovalayarak dışarı akıtırdı.
Kuzeyalaz33 yumusak olmasi sut bitecek yada gelmeyecek azalacak.anlaminda degil gogusleriniz terbiye oluyor.ne kdr emzirirseniz sut o kdr artar sutu en cok arttiran yeme icme degil emzirmek emziremiyorsak sagmak bol sivi
Ezgicetiinn Kuzeyalaz33 tedirgin oldum acaba mi diye , hos kilosuda 5300 kizimin yaramiyo olamaz herhalde dimi
Ezgicetiinn Pinardefne ohhh cok sukur tedirgin oldum cunku onceden sagarken sagma makinasinin kabi doluyodu bzen tek goguste doluyodu. Simdi iki goguste biraz zorlaniyorum ama kizim 5300 yariyodur dimi