sla_miran hamileliğin 4. Ayından sonra vucüt kolostruma hazırlık yapar ve sütünüzün tadı değişir. Ancak bebeğiniz bu tat değişikliğini umursamıyorsa, doktorunuz üçünüzü de besleyebileceğinizi söylüyorsa eğer doğumdan sonra bile her iki bebeğinizi emzirmeye devam edebilirsiniz. Tandem emzirmeyi araştırmanızı tavsiye ederim. Hayırlı olsun 🌸🙏🏻