Dilekkuzu Merhaba ben 1 ay sonra işe başlayacagım şimdiden süt sagma yaomaya başladım şuan sagdıpım sütü biberon ile veriyorum ama beni emmek istemiyor galiba biberon rahat geliyor ne yapmam lazım sizler neler yapıyorsunuz meme reddi olmaması için
Mutlupapatya Dilekkuzu ben sağmıyorum zaten akşama kadar anca birikiyor ben yokken ek gıda ve mamayla besleniyor geldiğimde emziriyorum
Gzdzeynep Dilekkuzu ben çalışmaya başlamadan önce bol bol emzirdim sütü de çalışmaya başlamadan bi kaç gün önce sağmaya başlamıştım çalışırken bir gün içinde sağdıklarımı akşam anneme bırakıyordum ertesi gün içiriyordu. Benim kızım ek gıda da alıyordu.
assd15 Dilekkuzu daha 1 ay varmış niye şimdiden biberona başladınız ki genelde biberonu tutuyorlar zaten reddetmiyorlar
Alpmerve Dilekkuzu çok erken başlamışsın sağmaya Sagdin diyelim neden seni emmedi biberonla verdin Ne kadar biberon alırsa o hızla seni bırakır Benim oğlumun reflusu vardı meme +mama verdik 6 ay emdi zar zor 2ayda geceleri emzirdum sonrası tamamen bıraktı
Gzdzeynep Dilekkuzu bırakmayabilir biz avent naturalle besledik onun delikleri çok minik ve anca çekince geliyor özellikle tek delikli olandan alırsanız yenidoğana uyumlu biberonla anne memesinin pek farkını anlayamaz.
151120 Canım kaşık biberonlar var ondan al meme reddi olmuyormuş sanırım onu kullanınca öyle okumuştum araştırmıştım
BhrKrmn Mutlupapatya bende şubatta is basi yapicam bebeğim 1 yasında olacak ama gündüz en az üç defa emiyor ek gidadan bir bir bucuk saat sonra istiyor yani ise başladığımda zor olacak sağmam ondan merak ettim sütüm azalsın istemiyorum bir bucuk iki yasa kadar kısmetse emzirmek istiyorum siz sağmıyorum diyince merak ettim çalışma saatlerinizi
Mutlupapatya BhrKrmn benim sütüm zaten az geliyor bebeğim 6 ay 24 günlük o yüzden sağmıyorum zaten mama takviyesi yapıyordum gündüzde pek emmiyordu şimdi de işe gitmeden birde gelince emziriyorum gecede 3 defa falan emiyor