Merhaba
bebegim akşamdan sabaha kadar kesintisiz ağladı yapmadığım kalmadı bu sogukta arabada bile gezdirdik kesinlikle susturamadık kendini geriye ata ata ağladı enmek istedi meme verdim bu seferde memede ağladı deli gibi biraz sonra hastaneye gitcz kolik gibi gözüküyor inşallah olmaz ama kolik bebek anneleri sizler neler yapıyosnz sakinleşsin die ne olur yardım