Bugün tam 3 aylık olduk sadece mama yiyoruz bu zamana kadar iştahlı yiyen bebeğe birşeyler oldu acikiyor ağlıyor sonra biberonu veriyorum ağzında geveliyor emmiyor. 1 saat sonra aynı şeyi tekrar yaşıyoruz. Elini eme eme bir hal oluyor ağız mendili koyamıyorum elleriyle rulo yapıp ağzına tıkıyor 😂 Saçlarımı tutup ağzına götürüyor yemeye çalışıyor ama mamaya gelince yok ben anlamadım dismidir atakmidir yoksa mamayimi beğenmiyor acaba? Dişten şüphelenmemin nedeni sürekli ağzında baloncuklar yapıyor tükürükleri akıyor ama araştırdım diş için erken diyorlar 🤷