Kızlar 3,5 ay önce sezeryan oldum 93 kilodan 78 e düştüm 1 ay içinde ama o zamandan beri 78 de takıldı kaldı ne iniyor ne çıkıyor 68 le hamile kalmıştım. Göbeğim hala çok büyük hamileyken de aşırı büyümüştü ikiz sanıyordu herkes oğlum büyük doğdu maşallah. Şuandada 6 aylık hamileyim gibi karnım var. Derdim kilo değil nasıl olsa verilir zamanla diyet yapılır spor yapılır verilir kilo. Ama karnım korkutuyor beni kalır mı acaba diye adet göründe erir mi biraz daha yaşayan var mı?