Sungurhan ilk başta goguslerin aşırı sut üretiyor bebeğimi emzirirken diğer göğsümden de süt akardı ben onu sagmak için kullandım sonra gogislerinjz terbiye oluyor bebeğin ihtiyacı kadar üretiyor yani benimki öyle en azından kimj annelerin hiç azalmıyor,,ilk baslarda bebeğimi emzirirken diğer göğsüme takardim sut boşa gitmesin diye