Suanlık ilk hedefim ekmek ve akşam çayın yanında yediklerimi kesmek . Oruç tutuyorum zaten ama tutmayanlar içinde iki öğün beslenme sabah 10-11 akşam en geç 6-7 saatlerine uyarsak verebiliriz. 16 saat açlık esas yani akşam8 den sonra birsey yememek gerekiyor hiçbirsey. Ki mide kilo yakmaya geçebilsin . Ama içmek serbest çay kahve yeşil çay şeker yok ben boyle ayda 8 kilo vermiştim . Geri alırsın diyen çok oldu ama almadım . Çünkü sudan değil yağdan gidiyor.