Htic-btry17 benim kızım da yapmıştı aynısını 😔 6-7 aylık falandı, kaynanamlarda yemek yicektik kucağımdaydı nasıl olduğunu kimse anlamadı bir saniye içinde koca tabağa elini soktu, üstüme döktü çorbayı onun sadece eli yandı, benim bacaklar komple gitti 😔 beni lavaboya yolladılar su tutayım diye, kaynanam kızımı kucakladığı gibi eline salça sürmüş. 10-15 dakika ağladı, sonra ne kızarıklık kaldı ne şişlik ne de acısı ağrısı. Hiç bişey olmamış gibi devam etti oynamaya. Ama şimdi aradan zaman geçmiş sürseniz fayda eder mi bilmiyorum, isterseniz deneyin baya bildiğin yanan her yere domates salçasını sürmüş, öyle bekletmiştik on dakika falan 😂 hiç bilmiyordum salçanın öyle bir etkisi olduğunu 😅 çok çok geçmiş olsun bu arada inşallah çabucak iyileşir minik 😔