Gulhnm 6 aylik kizim 2 seferdir cok ciddi kusuyo durduk yere. Yemesinde icmesinde sorun yok her zmaanki gibi mamasini yedi ama aradan 3 4 saat gecmisti aniden fıskırir tarzda kustu simdide aradan 1 saat gecmeden ikinci kez kustu hemen doktora goturmelimiyim sizce.. bu arada kizim ilk disini yeni cikardi bununla alakasi varmidir ?
Gulhnm Kuzeyalaz33 ilkinde oyleydi ama su icmisti ondandir dedim ikinci normaldi midesi bulanir gibi oldu ve cikardi 😔