45 gun oldu dogum yapali dikislerim artik agrimiyodu hersey yolunda artik iyilestim derkeen dun esimle mobilyalarin yerini degitirdik ona yardim ettim, dun bugun bisey yoktu ama az once tuvalete gittim ve afedersiniz cisimi zor yaptim ciddi bi sekilde yanma oldu dogum sonrasindaki gibi.
acaba tam olarak gecmedi mi dikisim acilmis olabiliir mi 😒