Fadimelina Bebeğim gayte sağlıklı şuan 7 ay 18 günlük ama bazen konuşmaya çalıştığında heyecanlanıyor titriyo bişey gördüğünde heycanlaniyo onu almak istediğim zaman heycanlaniyo böyle olanlar varmı kafama takıldı bu durum sadece uyaran olduğunda oluyo
Ogretmennannee1 Fadimelina oğlum 6 aylık gel oğlum falan deyince hemen çırpınıp gülüyor hoşuna gidiyor sanırım normal bence
Fadimelina Mercimeeek2020 normal bişey yani korktum biz anneler biraz pimpirikliyiz galiba birde benim ilk bebeğim herşeyi takıyorum biraz
Fadimelina Ogretmennannee1 aynen öyle benim kızımda öyle guluyo heycanlaniyo çırpınıyor daha önce görmedim ilk bebeğim benimde
Mercimeeek2020 Fadimelina benimde ilk bebeğim bu konu beni de düşündürtmüştü ama geçti dediğim gibi siz yinede aklınızda soru işareti varsa doktorunuza danışın tabiki.
Ogretmennannee1 Fadimelina benimde ilk bebeğim ama biz uzun zamadir böyleyiz emekliyor ve gel oğlum falan deyince çırpınıp mutlu oluyor . Şapşal bu bebekler ❣️
Fadimelina Elifsmotherr evet benimde daha önceden vardı bu durum kafama takılıyordu sürekli geçer inşallah bizimkide
Fadimelina Mercimeeek2020 evet dokturuna unutuyorum sormayı telfnla ulaşıp sorayım aklımda soru işareti kalmasın en azından
Derya_Kuzusu Fadimelina canım ben sordum dr muza. Gayet normal annesi, yeni sesler, yeni insanlar gördüğünde yapar tabi demişti. Baya titreyip kasıyordu benimki kendini. 7 aylıkken başladı 1-2 aya geçti.
Fadimelina Ogretmennannee1 ah bu bebekler biz daha emeklemiyoruz hiç niyetide yok galiba yere koyduğum zaman basıyor çığlığı
Ogretmennannee1 Fadimelina ayy emeklese bir dert emeklemese bir dert valla 5 aylıktan beri emekliyoruz yerinde durugu yook 🤦🏻 arkamı donemye gelmiyor . Peşimde dolanip birde şapşal şapşal gülüyor . Gun nasıl bitiyor bilmiyorum valla
Fadimelina Derya_Kuzusu aynen aynen titriyor kasıyor ama uhf diyip duruyor geri bizim önceden vardı şimdi baya olmaya başladı konuşmaya felan çalışıyor aşırı birilerini biseyleri gördüğünde sürekli yapıyor
Fadimelina Ogretmennannee1 ya bende emeklesin biraz kucağımdan insin diyorum çünkü artık nerde tutacagimi şaşırdım ne oturuyor ne yatıyor değişim vallahi bu bebeler 😂
Ogretmennannee1 Fadimelina yaa ahahaha 😂😂 yaa bu seferde aklın onda kalıcak iş yapamiycaksin ah kafasını vurdu ah devrildi falan problem bitmiyor bu bebeler de 🤦🏻😂
Fadimelina Ogretmennannee1 aynen zaten bana hep diyorlar bunlar iyi günler hele bir emeklesin neler gorecen diye işte ugrasmaca artık hayatımızdaki en büyük aksiyonlari bebelerle yasiyacaz 🤭