İyi geceler anneler ; eminim sizde benim gibi suan bebeklerinizi uyutmaya çalışıyorsunuz …🥺 uykuyu geçtim artık da acaba diş mi çıkarıyoruz ? 2 ay 4 günlük kızım sürekli bir ağlama halinde atak haftasında olduğumuzu biliyorum ama birkaç zamandır alt damağının bembeyaz ve sanki diş yerleri belirginleşmiş gibi hissediyorum emziğini ve benim gogusumu de ısırmak istiyor , biraz önce parmağımı agızına verdim sanki orayı kaşıyınca rahatlıyor gibi geldi … tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum .. herkese bol uykulu geceler 🥰