Asell2608 bende aldım halada takıyorum bebegim 6 aya girecek 4. Aydan beri kullanıyorum alırken oğlumum reflüsü var cok gazlı huzursuz bi bebek dedim çözülür insallah inanın dediler diş döneminde de yardımcı olur diye düşünüp aldım ama hala bütün şikayetler devam ediyor azaldımı azaldı evet ama ilaç kullanıyoruz ve bebegimde büyüdü yani ondan mıdır kehribardanmı bilmiyorum salyasına bi etkisini göremedim pek hala akıyor cıkardıgımdada aynı yani yinede inanıp takmaya devam ediyorum bi umut işte🌸