Cici bebeyi ben kilo almak için yiyorum. Bal ekliyorum içine de bazen muz da koyuyorum çok güzel oluyor. Ama ben yiyorum oğluma yedirmiyorum. Kof besine ihtiyacı yok. Zaten yararlı bir şey de yok içinde. Organik olan bebek bisküvileri var az paketlerde biraz yüksek fiyatlı ama içerikleri temiz. Ya da kendim yapıyorum. Herkesin tercihi tabiki ama 1 yaşından hatta 6 aydan küçük bebeklere verildiğini okuyunca cidden deliriyorum. 🤦🏻♀️