Zeynepalya_ve_annesi sonuna kadar katılıyorum, Pankreas yeterli insülin üretemiyor demek. Mesela bizim soyumuzda bir Allahın kulunda kanser yoktu ama babam kansere yakalandı. Teyzem 60 yasında şeker hastalığına yakalandı bu yasta, aşırı karbonhidrat tükettiği için mi yakalandı asla, aksine tansiyon hastası olduğu için tuzdan şekerden tamamen uzak, hazır gıda asla tüketmez, kendi eker diker, makarnasına tarhasına kadar kendi yapar çok dikkat eder şimdi bu kadar sağlıklı beslenmesine rağmen neden şeker hastası oldu anne tarafında seker hiç yok bir de, Her seker tüketen seker hastası olaydı basta ben olurdum.