yigitbrnmom Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu göbeğim kaldı birazcık ya fikir verin bu göbek nasıl gidecek siz neler yaptınız allah aşkına yardımcı olun 😤😤
Arzu16 yigitbrnmom Termal taytlar var onlar çok iyi diyorlar bende onlardan kullanmaya baslicam yeni doğum yaptım bende de kaldı
defne_erva Şekeri ekmeği hamuru herseyi bırakacaksınız bol bol sıcak su limonlu su detox suları içeceksiniz tabi birazda spor :(((