Merve234555 çok çok memnunum hemde.. bebeğim ilk doğduğunda aptamille başladım o dönem daha çok emiyordu ama daha sonra öyle sütü bol bir kadın değildim aptamil içime hiç sinmedi oldukça şekerli geliyordu ve hipp’e geçtim hipp içime sinmesine rağmen kızıma çok az kilo aldırdı ( bu arada sadece mamaya dönmüştük yani sadece hipp combiotic içiyordu) daha sonra doktorumuz eğer anne sutu almaya devam etseydi hipp iyi bir tercih olurdu fakat sadece mama içtiği için similac ve sma ‘yi önerdi ( bu arada 1 hafta kadar baby goat marka mama denedim keci sütü anne sütüne daha yakin diye fakat baby goat kabiz yaptı ne yazik ki) ve ben tercihimi similactan yana kullandım iyi ki de öyle yapmışım araştırmanızı ve tabiki doktorunuza danışmanızı öneririm biz bu ay 2 numaraya geçtik kabizlik, gaz bunlara çok iyi geldi 👍🏾