Arzu16 benm oglum haftada bir yapardı birde gazimiz vardi bizim neler çektim ben cok şükür ki 2 2.5 aylikken bitti smdi hergun veya 2gunde bir yapıyor birde ben zeytinyağını kulak çubuğuna batırıp hafif şekilde poposuna dürtmüştüm onunda faydası olmuştu