Benim oğlumda çok sarı hiç saçı yoktu tüy gibiydi arkaları dökülmüştü.14 aylık ve şuan çok güzel bayağı uzadı.Ve sapsarı genede kestirmem.Yipenimin 4 aylık sıfıra vurdular.Yavrucak bir ay yataamqdı ensesi hep kızardı.Nasıl durursa dursun eziyetine değmez