balasininanasi Kızlar var mı bildiğiniz bitkisel içerikli ilaç falan ? Papatya çayıymış , anasonmuş bana mısın demedi. 1 yaş 2 aylık gece en fazla uyuduğu 2 saat .. Gerçekten tükenmişlik sendromuna girdim artık 😭
Melise balasininanasi benim de öyleydi 14 aylıkken memeyi bıraktı hadi yazın susayip sürekli kaldırıyor su içirip yatırıyorum kış geldi gene aynıydı yatmadan 1 saat önce falan yoğurt yedirmeye başladım şimdi hiç uyanmiyor. Maşallah diyim de kendi nazarım değmesin kalkar şimdi 🤭
Bryumakmutluluk balasininanasi benim çocuğumda öyle arkadaşım maalesef umarım geçici bir süreçtir 😞 herkes emmeyi bırakınca gece uyanmaz diyor ama bilemedim memeden kesmek için de erken sanki
Mamagood balasininanasi kızım 15 aylık, ben uyanıp emip tekrar uyumasına razıyım benim kızım her gece hepten kalkıp 2 saat uyanık kalıyor gerçekten cok yorucu…
Minigimm2020 balasininanasi bizim bi akrabamiz 2zleri vardı uyku ilacı verdi bebeklerine neolduysa engelli oldular neden oyle blmiyorum ama oyle dediler 35 yasindalar
Htckync Bay bay diye bitkisel damla var. Çok işe yariyo kullanip kullanmamak size kalmis. Eltim kafayi yemek üzereydi gercekten dayanilacak gibi degildi oğlu 18 aylik. İlk verdigi gün etkisini gördü gece gündüz bana dua ediyo simdi🤩🤩🤩🤩
Oglusum5357 Htckync peki bu ilacı kesince noluyor yani nereye kdr vericez ? Bnde kafayı yemek üzereyim 😤
Htckync Oglusum5357 bence uykusu düzene girecek bünye uykuya alışacak. Alışkanlık olup ayninsaatlerde yatmak istiycek. Benim iki kızımda ayni mesela dün hangi saatte yatti ya da kalktiysa ertesi gün ayni dakkada kalkarlar😄
Htckync Oglusum5357 en az 15 gün verebilirsiniz 4 yaş üzeri icin yaziyo üstünde ama kullanılabiliyo dr sordum ben. Az miktarda vereceksiniz. İsterseniz ödenmiyo yani kendiniz ücretli alacaksiniz sonra alip pisman olmayinda 🤗
Oglusum5357 Htckync kafayı yemek üzereyim artık uykuya dalma da sorun yok, sorun gece kalkıp saatlerce uyumamak artık tükendim ciddi anlamda ruh sağlığım bozuldu
Htckync Oglusum5357 dedimya eltimin de aynıydı cocuk 1 de yatiyodu 3 de kalkip 7 ye kadar oturuyodu sürekli bagiriyodu, oyun istiyodu. Simdi 10 da veriyo 10.30 da yatiyomus gece emmeye kalkip hemen geri uyuyomus😂😂😂
Oglusum5357 Htckync inşallah faydasını görürsek çok duacaniz olucam demekten başka çare yok. Eczane fiyatı nedir?