Melisasey evet, deneyerek görmek gerekiyor. Ben ikisinden de memnunum aslinda. İkisi de gaz problemi yapmadi, kakasini iki gunde bir yapması olağan dedi bu gun doktorumuz. Sma çok köklü bir marka oldugu icin onu da denemek istemiştik, suan sma dan devam ediyoruz ve kilo alimi iyi, gazi yok çok şükür