Leyla-atahan Gece 2 3 4 buluyoruz öğlende 12 buçukta kalkıyor nasıl düzene koyacam hıc bıkmıyorum kaç kere uyandırdım uyanmaz öğlen huysuz olur kalksada
Bulutumsu Leyla-atahan düzene azim ederseniz koyarsınız loş ışık muzık şey annem hep şey der sen onu doğurdun o senı degıl o sana uyar bebeği yonetebılırsın korkma der sızde korkmayın
Minnak1_ Leyla-atahan bizde öyleyiz 2 aylığız en az 3 yada 4 de uyut öğlen kalkar 1 gibi sonrasında zaten uyutmak için cebelleşiyorum resmen
Bulutumsu Leyla-atahan bence o kadar tutmamaya çalışın ya beş dk da olsa 4 saat sonra uyandır emzır ıyıce alışır sonra :( benım oğlumda ıkı aylık ben 4 saati hıc gecırmedım Dr tembıhlıo ozellıkkle
AslihanElif Benimkide öyle 1-2 arası uyuyor 6 ve 9 da emiyor tamamende 12 de uyanıyoruz🤣 az önce araştırdım bende benimkinde mi problem var diye ama ilk üç ay adaptasyon süreci diyolar 🤷🏻♀️😌
Bebegimm42 Leyla-atahan aynen kuzum ya sabır edeceğiz geçecek yeterki sağlıklı olsun hep böyle dusun benimki de bugün cok hapsirdi çok korktum