Oğlum 2,5 aylık lambaya çok bakıyor acaba normal mi 🤷♀️
SEN Normal
SEN Normal. Benimki de aynıydı gözünü hiç ayırmazdi.
Deletedmom9 senden net’i yok bu dünyada 😂🌺
Deletedmom9 😂😂 çok açık net cevap.
Mom44 Uzun uzun yazacak mecalim kalmadı 😂
Deletedmom9 😂😂parmaklarına kuvvet o zaman 😃
SEN Normal çünkü güzel kardeşim 💜