Laproffessora Merhabalar, bebeğim 2,5 aylık. Bezinde kiremit rengi gibi bir turuncu leke gördüm bugün. Neden olabilir? Başına gelen var mı?
Elaninannesi Laproffessora buyuk tuvaletide olabılır mamadan memeye gecıs donemınde bende yasadım doktor endıselenmemı soledı bebek doymazsa aglar zaten susmaz zannetmıyorum ıcınızı ferah tutun ama yıne bı ıdrar testı yaptırın enfeksiyon da olabılırmıs
Laproffessora PoyrazinannesiEbru ben de ondan korkuyorum. Mamadan memeye geçmeye çalışıyoruz. Sadece anne sütü alsın diye çabalıyoruz ama sanırım yeterli sıvı alamıyor.
Laproffessora PoyrazinannesiEbru anne sütü yetmiyor demek ki. Perşembe kontrolümüz var, doktora danışacağım. Çok sağolun bilgi için.
PoyrazinannesiEbru Laproffessora Benimde başıma geldi karnı doyduktan sonra ilk çilte düzeldi. Emdikten sonra kaşıkla biraz mama mı verseniz aslındaa. Ama siz bilirsiniz tani yine dee
Elaninannesi Laproffessora evet gectım ole oldu turuncuydu doktor dıskısıdır dedı ne kanda bede ıdrarda ne kaka 💩 tahlılınde bısey cıkmamıstı kılosuds ıyı deı
Ezgis Bize hastaneden taburcu olurken bezde turuncu leke görürsek endişelenmememizi, anneden geçen hormonlardan kaynaklandığı söylenmişti. Sonraki ilk kontrolde de doktor aynı şeyi hatırlattı ama bizde öyle bir durum olmadı.
Nur16 Laproffessora canım annenin hormonlardan olurmuş o benim bebeğimde 20 günlük oldu ve ondada vardı doktora sordum senin hormonlardan olur dedi içtiğin haplardan filan
Erdemim Laproffessora endişelenmeyin onlar bebeğinizin idrarindaki kristaller. Bebek susuz kaldıysa ya da vücutta şu kaybı olduysa birde iyi beslenemediyse oluyor. Benim oglumda da olmuştu.