Geçen hafta hem özele hem devlete acile gittim iki doktor da birşey yok usutmus diyip diyip yolladı..! Ama bn anlamıyorum kızımın geceleri ateşi cikiyor kızlar mizmizlaniyor napicam bn enfeksiyon dan supheleniorum ne bu tahlil ne bı kan hiç birşey almadan yolluyorlar kafayı yemek üzereyim ateş yine 38.5 39 görüyor ağrı kesici veriyorum 4 saat geçiyor yine aynı ateş çıkıyor