Berrinyr Gizemgnsyagci benım bebeğimde kolik agulıne biogaia ve sap sımplex kullanıyorum aynı anda doktorumun tavsiyesi ile. Pıs Pıs salla masaj yap dur valla zor yavas yavas gecicek ınsallah 😔
Annesi_bebisi Gizemgnsyagci 4 Ay boyunca çektik sadece çarşafta sallanarak ve buziki Orhan kolik albümü ile sakinleşti 😒
mycutebaby Gizemgnsyagci benimkide kolik ninniler var onları açıyorum ve kolik müzik yazdığımda çıkan müziği diNletiyorum su sesi gibi hızlanıyor onda rahatlıyor ve yüz üstü bacağıma yatırıp piş piş diye sallıyorum yok durmazsa da mecbur ayakta gezdiriyorum en son emziriyorum o rahatlatıyor vala başka çaremiz kalmıyor tabi gaz damlalarınıda kullanıyorum
emreaysel Gizemgnsyagci tek çözümü zaman… Onun haricinde ayakta sallayarak poposuna vurarak masajlar, sıcak duşlar yaparak sancıları azaltabilirsiniz
Gizemgnsyagci Bebeklerim ikiz ve küvezdeler 28 haftalık doğum olduğundan doktorum kolik olduklarını ve eve geldiklerinde bilgili olmamı istedi nasıl olcak bilmiyorum ikisinin de aynı anda başlıyormuş kolik sancıları. Özel mama yedikleri halde bu durumdayım