Arkadaşlar merhaba oğlum 14 aylık son 1 haftadır yemek yemek işkence oldu kendi yemek istiyor kaşık kavgası ediyoruz resmen ona yedirirken de elimden çekip alıyor kendim yemek yerkende aynısını yapıyor zorla bişeyler yemeye çalışıyor tabi masa birinine giriyor mama sandalyesinin altına örtü serip veriyorum eline oyalansin öğrensin diye ama bu durum nasıl düzelir kendi kendine yemek için çok erken değil mii elma salatalık vs. veriyorum kendi yiyor ama bu çatal kaşık istemesi resmen işkence oldu benim için 1 kase mamadan 2 kaşık zor yedirdim aldı kaşığı döktü heryere,