Doğum yapalı 2 ay 8 gün oldu bugün hastaneye bebeğimi konturole götürdüm evle hastane arası 1 saat otobüsle gittim geldim duraklar arası yürüme mesfeside 10 dakka bebeğimi anakucağı puset ile götürdüm kolumda taşıdım bu yüzden ötürü sezaryan yerim şişti kaşınıyo sızlıyo bişey olurmu?