Bebeğim ek gıdaya 5.5 aylıkken başladı pürelerden başladık devam ettik şimdi çorba muhallebi veriyorum. Genel olarak çorba ve muhallebi yiyor yoğurt bir kaç kez yedi ama yüzünü ekşiterek daha sonra yemek istemedi bende yoğurt çorbası yaptım yine fark etti ve kabul etmedi bende elma rendeleyip getirdim onu yedi acaba yoğurt hiç mi sevmez yoksa geçici bir durum mudur aynı durumu yaşayan var mı ? Ve normal de yoğurt mayaladığım da gayet güzel oluyor bebeğime özenerek yaptığım da ekşimsi oluyor dolaptan çıkarıyorum dışarıda beklerken ekşiyor acaba neden olabilir çorbaya koyduğum da da mayhoş bir tat bırakıyor anlamadım. Yardımcı olabilecek var mı ..