xdenoo yani bebeğiniz duruyorsa elbette normal kuaförde de kestirebilirsiniz ama benim oğlum pandemiden dolayı nerdeyse hiç insan içine çıkmadı ve aşırı korkuyor dışarı çıkardığımda… çocuk kuaföründe kestirirsem belki daha az ağlar diye umut ediyorum