kutsaltiramisu İyi geceler arkadaşlar aranızda adetin son günü bel ağrısı yaşayan var mı? Sanki belim ikiye ayrılacak yahu. Sezaryenle doğum yaptım belimden epidural olmuştum ilgisi olabilir mi, teşekkürler
K1996 kutsaltiramisu benim adetten 2 hafta önce baslıyor kopacak sanki uyanıyorum bel agrısından yataktan kalkamıyorum adet olmaya 2 gün kala geciyor bende
K1996 kutsaltiramisu malesef öyle canım oğlumu kıcagıma bile zor alıyorum ozmanlar ben menepoza girsem artık kurtulsam diyesim geliyor o agrılardan