Merhaba hanımlar düşünmeden edemiyorum malum pandemiden dolayı hastahaneye de gidemiyoruz
16 aylık bir kızım var göz teması iyi iletişim kuruyor onun harici saklanbaç vs oynuyoruz gel dediğim zaman geliyor ver al bunları yapıyor fakat konuşmuyor mamamama mememe dedede babababa bu şekilde yarı bilinçli yarı bilinçsiz bir şekilde geliyor bunlarda bana. mesela bugün şarkı söylüyorum yağma yağmur yağma diyerek oda yağ yağ yağ diyor
Kafama takılanlar ise çirkin ol diyorum suratını çirkin yapıyor ama kendi canı isterse veya burnun nerde diyorum bazen gösteriyor bazen göstermiyor bazı kelimeleri tekrar ediyorum kedi köpek havhav miyav vs söyleyemediği için sinirlenip ağlıyor. Tv açıksa reklamları pür dikkat izliyor ve asla kimseyi duymuyor bu yüzden kafama takmadan edemiyorum acaba erkenmi yoksa bunları düşünmekte haklımıyım bir doktora görünmek gerekirmi? Yanıtlar için şimdiden çok teşekkür ederim iyi ki varsınız ❤️