Arhim bize de kadına tahlil istedi canım ve tahlil sonucunda amip var yazıyor gel gör ki lokasit de yüksek bu alerji belirtisiymis galiba ama amip için hiç bişey demedi, ben sanıyorum ki amip de yapabilir neden onun üzerinde durmadi anlamadım şimdi diyete başlayıp boş yere üç dört ay bişey yemezsem ne olacak değil mi, senin üzerinden çok zaman gecemediyse sonucu bulma sansin var mı bı bakıp kıyaslayım, çok teşekkür ettim bu arada. Ha bı de ben emzigini çeşme suyuyla yıkıyordum arada acaba oradan kapmış olabilir mi diye düşünüyorum