Arkadaşlar oğlum 3 aylık bugün rotavirüs alışı yaptırdık yaklaşık 1 saat sonra kanlı kaka yaptı doktora götürdüm besin alerjisi dedi test yaptı gönderdi benim gibi bunu yaşayan var mı çok ağladım öyle kanlı görünce Allah kimseye vermesin tüm bebeklerimiz şifa bulsun benim oğlumda inşallah🤲😢