Elif00 doktoruna danışsın çünkü doğum yapmış netice de.
sezeryan arası en az 2 yıl olsun ki anne iyi olsun dikişler iyi olsun diyorlar, benim kızım 13 aylıkken tekrar plansız hamile kaldım bebek ağırlaştıkça neden 2 yıl denildiğini anlıyorum aşağı indikçe dikişler zorlanıyor sızlıyor hep erken doğum riski falan yaşadım tabi her bünye aynı olmayabiliyor 🤦🏻♀️ Rabbim arkadaşının kucağını boş bırakmasın inşallahh 🤲🏻