Merhaba güzel annelerim, bir konuda size danışmak istedim benim bebeğim 3 aylık ve emerken ağlıyor ancak uykuya dalarken emziriyorum ya da çok açıklığında kendisi emmek istiyor ama sonra yine istememe durumu olmasın diye ayakta sallamalar mı dersiniz her yolu deniyorum ve geceleri de uyumuyor saati 04.00 civarları etmeden bu konuyu yaşayan annelerimiz var mı varsa ne yapmak gerekir lütfen yardım edin :/