Kızlar hafif bir şişkinlik vardı 2 aylık olduk biz ama iltihap bitmedi sağlık ocağındaki kıytırık doktor akıntı olursa getir dedi zaten akıntı var diye götürdüm hiçbir şey yapmadı bugün masaj yaptım diye sanırım üstündeki et parçası iltihapla kurumuş ben akıntı sanıp kaldıracaktım altında hafif kan var kaldırdığımdao parçayı bu durumda napılır yarın doktora gideceğiz var mı başına gelen ?? Aşırı moralim bozuldu bildiğiniz göbeğin ortasındaki et parçası var ve kalkık