ErvaKader kizim 18 aylik canim, onun icin gunde 1 kez uyuyor, Ben oncelikle kendimi hazirladim cunku hic kiyamiyorum aglamasina daha onceden de denedim ve basaramadim, neyse sonunda cesaretimi topladim ve gece basladim, saat 19:30 da babasiyla kitap okumaya gonderdim odasina, sonra da kizimla iyi geceler diyip opustuk ve yatagina biraktim, tabi 1 saat agladi ama oyle dayanamicak kadar degil, ve sonra uyudu, gece uyanincada hic aglamadan beni cagirdi ve yaninda oldugumu soyledim ve tekrar uyudu